Od poloviny července 2021 jsem nájemcem bytu, který vlastní společnost Vitom neboli GarantovanyNajem.cz. Už v průběhu srpna bylo v bytě extrémní teplo, připisovala jsem ho ale letnímu počasí venku. Když se v září začalo ochlazovat, v mém bytě bylo stále vedro. Zjistila jsem, že nefunguje regulace topení respektive, že topení stále topí.
Mám podlahové vodní topení. Za vlastní náklady jsem nechala vyměnit termostat. Výměna nepomohla. Kontaktovala jsem pronajímatele. Ten problém řeší velmi laxně a pomalu. Na vše mají čas. Doma mám zatím saunu, topení jede na max. , jak mi bylo nájemcem sděleno, měřák je v kotelně pro celý dům jeden a poměrově k velikosti bytu se stanovuje vyúčtování. Prý mi nebudou moci nabídnout žádnou kompenzaci za nevyžádané topení. Chci se zeptat je toto v pořádku? Musím platit za nevyžádané topení, protože nejsou schopni určit moji reálnou spotřebu? Mám právo žádat slevu na nájemném jako kompenzaci? Děkuji.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment