Potřebuji poradit, jak postupovat v případě zamítnutí reklamace bazénu. Bazén montovala firma Diamant Unipool, která mi dala 10 let záruku na těsnost bazénové nádrže. Po 7 letech mi bazén vytekl, protože jsou prasklé sváry u dna bazénu. Firma mi reklamaci neuznala s tím, že dno bazénu prasklo působením vody v zemi. Podle firmy dno prasklo, protože je provedena špatně drenáž bazénu. Podklad pro bazén budovala stavební firma Veselý, která dodržela doporučený postup podle nákresu, který je součástí smlouvy s firmou Diamant Unipool. Dokonce technik firmy Diamant Unipool, Ing. Štefka kontroloval stavbu při budování podkladu pro bazén. Stavbu si přebrala firma Diamant Unipool a bazén namontovala. Přikládám fotografie, smlouvu, záruční list, moji reklamaci a vyjádření k ní. Nyní jsem poslala další vyjádření, ale mám strach, že firma dá od opravy ruce pryč. Od začátku se k tomu tak staví. Když jsem je kontaktovala, tak mi okamžitě řekli, že to není jejich chyba a záruka se na to nevztahuje. Přitom se ještě nevědělo kudy voda uniká a možností bylo víc. Chtěla bych radu, co teď můžu udělat? Jaké mám možnosti? Předem moc děkuji za každý podnět nebo radu. S pozdravem a přáním hezkých adventních dnů. Monika Stejskalová.
Bývalý majitel pozemku mi při prodeji nesdělil, že jím vede plynové potrubí. Na katastru nemovitostí ČR věcné břemeno nebylo. Ve smlouvě o prodeji není zmínka o plynové potrubí. Je tímto pozemek znehodnocen? Budu nucena umístění domu posunout o 6 m. Myslíte, že mám právní nárok na slevu? Pozemek je zaplacen. Děkuji. Světlana.
Je šance na úspěch před soudem, když předávající dokument jsem podepsal, ale do rubriky bylo dodatečně bez mého vědomí dopsáno „bez závad“? Znaleckým posudkem mohu dokázat, že montáž oken a dveří je provedena špatně a v rozporu s normou ČSN.
Dal jsem do autoservisu starší vozidlo s poruchou motoru, kdy v důsledku konstrukční nedokonalosti došlo ke ztrátě chladící kapaliny z chladiče (přestože ve vyrovnávací nádržce byla stále viditelná normální hladina chladící kapaliny) a následnému přehřátí motoru vozidla a tzv. zadření motoru. Před tímto „zadřením“ vozidlo fungovalo normálně a toto jsem z důvodu uvedené závady odstavil při jízdě zajetím ke krajnici a vypnutím motoru, poté bylo vozidlo, naloženo na tzv. odtah a převezeno do servisu.
Prosím o informaci, jak mohu postupovat v případě, že jsem vozidlo předal k provedení záruční opravy do autorizovaného servisu (Mercedes Benz) a tato oprava již 3 měsíce trvá a stále není provedena? A neustále poslouchám, že stále není dostupný náhradní díl (údajně poloosa k zadní nápravě).
Pan stavitel mi nacenil a provedl rekonstrukci domu dle nabídky. Při realizaci ale použil jiné (menší) rozměry trámů než byly v nabídce. Neměl jsem stavební dozor (myslel jsem, že zařizuje stavitel) a proto jsem na problém nedošel dřív. Když jsem chtěl provést kolaudaci, na kterou jsem potřeboval i stavební dozor, tak mi stavitel oznámil, že on žádný stavební dozor nemá a že si ho mám dodatečně sehnat.
Dcera si 2023 koupila běžecký pás Sportage Orion v ceně 18.990 Kč. Přístroj ne vždy, ale velmi často vyhazoval jistič od bytu i celého patra panelového domu. Proto jej s přítelem reklamovali a servisní technik přijel a něco na něm vyměnil. Později se ukázalo, že to nepomohlo. Z pracovních důvodů se přestěhovala, ale i tam za docházelo vyhazování jističe (ne vždy), navíc se začalo na displeji objevovat chybové hlášení E3, které si nafotili.
Prosím o názor na smlouvu, která nám byla zaslána zájemcem o koupi. Je problém, že se jedná o zmocněnce zastupujícího jinou firmu? Administrativní nedostatky (nepřesná identifikace prodávajících oproti katastru, počet potřebných paré smlouvy) jsme již u kupujícího reklamovali. Ve smlouvě je uvedena formulace: "Smluvní strany se dohodly, že pokud se jakákoliv prohlášení či ujištění prodávající obsažená v této smlouvě ukážou nebo stanou nepravdivými, je kupující oprávněn od této smlouvy odstoupit."
Chci se zeptat na mé možnosti a má práva, která byla porušena při reklamaci oken. První reklamace a celá anabáze k druhé. Dne 7.9.2023 byla vsazena nová okna a zjištěno, že výška kliček, je jiná než při domluvě při zaměřování. 13.9.2023 založena první reklamace, 24.10.2024 výměna křídel a přesklení, ale jen 3 křídel.
Na střechu rodinného domu nám byla nainstalována fotovoltaika (dále jen FVE). Před instalací se na střechu díval technik společnosti, která FVE instalovala. Na střeše jsou nainstalovány zábrany proti sesuvu sněhu, které byly až doteď funkční. Po instalaci FVE jsme pro prvním sněhu zjistili, že dochází k masivním sesuvům sněhu ze střechy.