Daně, obchod, živnost, podnikání
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 1207
Můj bývalý "zaměstnavatel", kde jsem pracovala na základě ŽL/fakturace, mi více jak rok dluží cca 30.000 Kč. Již pro něho nepracuji. Část nesplacené faktury mi byla splácena po mikro částkách a též jsem si od něj odebrala zboží, abych alespoň něco měla. Stále slibuje, jak zaplatí a že je to na cestě.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Jiří Vopička (advokát)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 3091
Kupující ode mě 02/2016 zakoupila zboží (kabelka v novém stavu) na inzerním portálu sbazar.cz. Nyní mi napsala, že ji chce reklamovat. V inzerátu jsem neuváděla, že poskytuji záruku. Má kupující nárok na reklamaci? Děkuji, Miriam
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1361
Jak dál postupovat při vyřízení reklamace. V kamenném obchodě jsem si zakoupila kabelku. Bohužel, až po příchodu domů, jsem si všimla, že je seknutá. Ze zdravotních důvodů jsem ji reklamovala až po měsíci. Byl mi vystaven reklamační lístek, kde prodávající si zaznamenala pouze moji adresu.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1349
Jak dál postupovat při vyřízení reklamace. V kamenném obchodě jsem si zakoupila kabelku. Bohužel, až po příchodu domů, jsem si všimla, že je seknutá. Ze zdravotních důvodů jsem ji reklamovala až po měsíci. Byl mi vystaven reklamační lístek, kde prodávající si zaznamenala pouze moji adresu.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1264
Jak dál postupovat při vyřízení reklamace. V kamenném obchodě jsem si zakoupila kabelku. Bohužel, až po příchodu domů, jsem si všimla, že je seknutá. Ze zdravotních důvodů jsem ji reklamovala až po měsíci. Byl mi vystaven reklamační lístek, kde prodávající si zaznamenala pouze moji adresu.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1411
Jak dál postupovat při vyřízení reklamace. V kamenném obchodě jsem si zakoupila kabelku. Bohužel, až po příchodu domů, jsem si všimla, že je seknutá. Ze zdravotních důvodů jsem ji reklamovala až po měsíci. Byl mi vystaven reklamační lístek, kde prodávající si zaznamenala pouze moji adresu.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Hana Wernerová (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1377
Jak dál postupovat při vyřízení reklamace. V kamenném obchodě jsem si zakoupila kabelku. Bohužel, až po příchodu domů, jsem si všimla, že je seknutá. Ze zdravotních důvodů jsem ji reklamovala až po měsíci. Byl mi vystaven reklamační lístek, kde prodávající si zaznamenala pouze moji adresu.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Jiří Vopička (advokát)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2642
28.1.2014 zakoupena automatická pračka Indesit. 22.10.2014 nahlášena závada (hlučnost při ždímání). O dva dny později provedena záruční oprava (výměna celého agregátu). 6/2016 se opět projevuje tatáž závada. Je možné opět reklamovat agregát, když tento náhradní díl ještě není starý více než 24 měsíců? Dekuji, Nora
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Jiří Vopička (advokát)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2044
28.1.2014 zakoupena automatická pračka Indesit. 22.10.2014 nahlášena závada (hlučnost při ždímání). O dva dny později provedena záruční oprava (výměna celého agregátu). 6/2016 se opět projevuje tatáž závada. Je možné opět reklamovat agregát, když tento náhradní díl ještě není starý více než 24 měsíců? Dekuji, Nora
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Jiří Vopička (advokát)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1496
28.1.2014 zakoupena automatická pračka Indesit. 22.10.2014 nahlášena závada (hlučnost při ždímání). O dva dny později provedena záruční oprava (výměna celého agregátu). 6/2016 se opět projevuje tatáž závada. Je možné opět reklamovat agregát, když tento náhradní díl ještě není starý více než 24 měsíců? Dekuji, Nora