Daně, obchod, živnost, podnikání
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Jiří Soukop (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1337
20. května 2015 jsme koupili ojetý automobil v autobazaru. Skryté závady: totálně vyjetý olej (černá hmota), do auta teče, 08/2015 poškozená spojka a blinkry, 9. září reklamace, zamítnuta pro zásah 3. osobou. Reklamace dopisem. Bez odezvy. Autorizovaný servis: olej uniká vadným turbem. Další vady: vyhnilé brzdy bez destiček.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Jiří Soukop (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1416
20. května 2015 jsme koupili ojetý automobil v autobazaru. Skryté závady: totálně vyjetý olej (černá hmota), do auta teče, 08/2015 poškozená spojka a blinkry, 9. září reklamace, zamítnuta pro zásah 3. osobou. Reklamace dopisem. Bez odezvy. Autorizovaný servis: olej uniká vadným turbem. Další vady: vyhnilé brzdy bez destiček.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 4259
Mám dotaz ohledně možnosti výmazu jakožto člena představenstva a. s. z Obchodního rejstříku Krajského soudu. A. s. NERIA, Vinařská 2, 693 01 Hustopeče, IČ 253 09 83. Na základě usnesení valné hromady a. s. jsem byl zapsán v r. 1998 jako člen představenstva a. s. , následně dle jednání valné hromady a následných zápisů v OR jsem byl několikráte vymazán a znovu zapsán jako člen představenstva a. s.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 1594
Mám dotaz ohledně možnosti výmazu jakožto člena představenstva a. s. z Obchodního rejstříku Krajského soudu. A. s. NERIA, Vinařská 2, 693 01 Hustopeče, IČ 253 09 83. Na základě usnesení valné hromady a. s. jsem byl zapsán v r. 1998 jako člen představenstva a. s. , následně dle jednání valné hromady a následných zápisů v OR jsem byl několikráte vymazán a znovu zapsán jako člen představenstva a. s.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Martina Janovcová (daň. poradce)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zobrazení: 1273
Zdědila jsem 2004 s. r. o. po zemřelém manželovi, každý rok podávám 0 daňové přiznání. Chtěla bych firmu zrušit, ale nebyla odvedena daň v posledním roce co manžel zemřel. Dělá to asi 200.000 Kč. S jeho učetní už 10 let nekomunikuji, protože její přítel nakupoval zboží a mně začaly chodit faktury na obrovské částky, až když jsem to chtěla dát do televize, tak to vše ustalo.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Martina Janovcová (daň. poradce)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zobrazení: 1375
Zdědila jsem 2004 s. r. o. po zemřelém manželovi, každý rok podávám 0 daňové přiznání. Chtěla bych firmu zrušit, ale nebyla odvedena daň v posledním roce co manžel zemřel. Dělá to asi 200.000 Kč. S jeho učetní už 10 let nekomunikuji, protože její přítel nakupoval zboží a mně začaly chodit faktury na obrovské částky, až když jsem to chtěla dát do televize, tak to vše ustalo.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Martina Janovcová (daň. poradce)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zobrazení: 1716
Zdědila jsem 2004 s. r. o. po zemřelém manželovi, každý rok podávám 0 daňové přiznání. Chtěla bych firmu zrušit, ale nebyla odvedena daň v posledním roce co manžel zemřel. Dělá to asi 200.000 Kč. S jeho učetní už 10 let nekomunikuji, protože její přítel nakupoval zboží a mně začaly chodit faktury na obrovské částky, až když jsem to chtěla dát do televize, tak to vše ustalo.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2121
Provozuji prodejnu oděvů a paní se snaží reklamovat kostýmek, který u nás zakoupila s tím, že se jej zanesla do čistírny a kostýmek vybledl a srazila se vrchní látka. Kostýmek vyžaduje chemické čistění, což je uvedeno i na pracích znacích na oděvu. Usiluje ale o reklamaci u mě, jako prodejce.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1934
Po 4 měsících od koupě sedací soupravy zjištěna trhlina (asi 25 cm) na spodní krycí látce. Prodejce na můj e-mail v příloze e-mailu uvedl, že reklamaci shledává, jako zamítnutou s tím, že se jedná o mechanické poškození a ne o vadu, mělo být reklamováno ihned při rozbalení, s doložením nepoškozeného obalu, bez používání zboží a že nemůže za závady způsobené manipulací.
- Základní údaje
- Uložil(a): Mgr. Michal Jantoš (právník)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1700
Koupila jsem si 25.5.2015 mobilní telefon Alcatel one touch 4022D Pixi 3 na prodejně I. SPACE v Ostravě. Po 14-ti dnech telefon přestal fungovat - přepl se sám do režimu letadlo. Režim letadlo nebylo možné vypnout. Dne 3.7.2015 jsem telefon reklamovala. Prodejce vyzkoušel přístroj a také mu nefungoval.