Daně, obchod, živnost, podnikání
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zobrazení: 8678
Dědictví: předmětem dědictví po tatínkovi je dům a byt - tedy polovina, jelikož polovina patří mamince. Všichni dědicové souhlasí, aby jedna sestra zdědila byt (užívá ho). Může v rámci dědického řízení zdědit byt celý nebo jen polovinu? Dar: pokud sestra může zdědit jen polovinu bytu, chceme pak, aby druhou polovinu dostala od maminky darem.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Finanční právo, daně, kompenzační bonus
- Zobrazení: 3232
Dědictví: předmětem dědictví po tatínkovi je dům a byt - tedy polovina, jelikož polovina patří mamince. Všichni dědicové souhlasí, aby jedna sestra zdědila byt (užívá ho). Může v rámci dědického řízení zdědit byt celý nebo jen polovinu? Dar: pokud sestra může zdědit jen polovinu bytu, chceme pak, aby druhou polovinu dostala od maminky darem.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 3450
Před Vánocemi 2012 jsem zakoupila v internetovém obchodě 2ks stejného zboží. Po předání dárku jsme zjistili, že jeden je vadný - nefunguje. Chtěla jsem se spojit s prodejcem telefonicky, ale nebral telefony nebo byl úplně nedostupný. Psala jsem emaily, ale též žádná odpověď.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 8672
Před Vánocemi 2012 jsem zakoupila v internetovém obchodě 2ks stejného zboží. Po předání dárku jsme zjistili, že jeden je vadný - nefunguje. Chtěla jsem se spojit s prodejcem telefonicky, ale nebral telefony nebo byl úplně nedostupný. Psala jsem emaily, ale též žádná odpověď.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2129
Před Vánocemi 2012 jsem zakoupila v internetovém obchodě 2ks stejného zboží. Po předání dárku jsme zjistili, že jeden je vadný - nefunguje. Chtěla jsem se spojit s prodejcem telefonicky, ale nebral telefony nebo byl úplně nedostupný. Psala jsem emaily, ale též žádná odpověď.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2084
Před Vánocemi 2012 jsem zakoupila v internetovém obchodě 2ks stejného zboží. Po předání dárku jsme zjistili, že jeden je vadný - nefunguje. Chtěla jsem se spojit s prodejcem telefonicky, ale nebral telefony nebo byl úplně nedostupný. Psala jsem emaily, ale též žádná odpověď.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1858
Očekával jsem důležitý dopis na adrese trvalého pobytu, ale stále mi nepřicházel. Odesílatelem mi byl zaslán a na konci září 2012 a uložen na poště 2.10.2012. Cca 6 .10. 2012 jsem by osobně na poště se zeptat, řekli že dopis nemají, potvrzení nemám. 9.10.2012 jsme na poštu volal a opět mi řekli, že dopis nemají.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1814
Očekával jsem důležitý dopis na adrese trvalého pobytu, ale stále mi nepřicházel. Odesílatelem mi byl zaslán a na konci září 2012 a uložen na poště 2.10.2012. Cca 6 .10. 2012 jsem by osobně na poště se zeptat, řekli že dopis nemají, potvrzení nemám. 9.10.2012 jsme na poštu volal a opět mi řekli, že dopis nemají.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1868
Očekával jsem důležitý dopis na adrese trvalého pobytu, ale stále mi nepřicházel. Odesílatelem mi byl zaslán a na konci září 2012 a uložen na poště 2.10.2012. Cca 6 .10. 2012 jsem by osobně na poště se zeptat, řekli že dopis nemají, potvrzení nemám. 9.10.2012 jsme na poštu volal a opět mi řekli, že dopis nemají.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 14728
Zakoupila jsem přes internet trenažer. Po 2 měsících se zastavil. Reklamovala jsem, zabalila, odvezli na opravu. Po vrácení pár odřenin, pracoval několik měsíců (listopad), poté stejná závada. Druhá reklamace. Důležité: Pokud nestihnou opravit než odletíme, musí počkat až se vrátíme.