Daně, obchod, živnost, podnikání
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1930
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Moje dcera měla v pátek 20.1.2012 maturitní ples. Již v listopadu si byla vybrat do půjčovny oblečení šaty. Šaty byly trochu dlouhé, majitelka ji slíbila, že je do maturitního plesu upraví. Ve čtvrtek byla dcera v půjčovně a šaty ji majitelka neukázala, že nejsou připravené a že je přiveze dceři přímo do sálu.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2307
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Moje dcera měla v pátek 20.1.2012 maturitní ples. Již v listopadu si byla vybrat do půjčovny oblečení šaty. Šaty byly trochu dlouhé, majitelka ji slíbila, že je do maturitního plesu upraví. Ve čtvrtek byla dcera v půjčovně a šaty ji majitelka neukázala, že nejsou připravené a že je přiveze dceři přímo do sálu.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1813
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Moje dcera měla v pátek 20.1.2012 maturitní ples. Již v listopadu si byla vybrat do půjčovny oblečení šaty. Šaty byly trochu dlouhé, majitelka ji slíbila, že je do maturitního plesu upraví. Ve čtvrtek byla dcera v půjčovně a šaty ji majitelka neukázala, že nejsou připravené a že je přiveze dceři přímo do sálu.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2635
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2544
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 6950
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2090
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 24.08.2011 jsem zakoupil myčku na nádobí. Dne 26.01.2012 jsem ji rozbalil a zjitil, že jsou zdeformovaná dvířka a celá myčka vykřivená. Dne 27.01.2012 jsem začal vyřizovat reklamaci u prodejce, ale ten reklamaci nechtěl uznat, že uběhla dlouhá doba mezi zakoupením a rozbalením a že jsem si to mohl udělat sám.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 4835
Záruční lhůta u repasovaného zboží - informace
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Včera jsem u prodejce vyzvedla boty, které jsem u něj opakovaně reklamovala (odlepená podešev), prodejce mi reklamaci zamítl s tím, že jde o zboží 2. a 3. jakosti a na tu se 2letá záruka nevztahuje, protože je to zboží nekvalitní a že on nebude investovat do opravy, protože je to drahé.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1931
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Včera jsem u prodejce vyzvedla boty, které jsem u něj opakovaně reklamovala (odlepená podešev), prodejce mi reklamaci zamítl s tím, že jde o zboží 2. a 3. jakosti a na tu se 2letá záruka nevztahuje, protože je to zboží nekvalitní a že on nebude investovat do opravy, protože je to drahé.
- Základní údaje
- Uložil(a): Monika Vybíralová, DiS. (správa textů)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 6298
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Včera jsem u prodejce vyzvedla boty, které jsem u něj opakovaně reklamovala (odlepená podešev), prodejce mi reklamaci zamítl s tím, že jde o zboží 2. a 3. jakosti a na tu se 2letá záruka nevztahuje, protože je to zboží nekvalitní a že on nebude investovat do opravy, protože je to drahé.