10/2012 jsem si objednala e-komunikací slevněný montovaný zahradní domek. Objednávka byla podmíněna zaplacením zálohy 50.300 Kč (60% ceny). Termín realizace: červen 2013. Po zaplacení zálohy jsem měla obdržet plánek domku ke schválení a také daňový doklad o zaplacené záloze. Po několika urgencích mailem i telefonicky zůstalo vždy u slibů.
10/2012 jsem si objednala e-komunikací slevněný montovaný zahradní domek. Objednávka byla podmíněna zaplacením zálohy 50.300 Kč (60% ceny). Termín realizace: červen 2013. Po zaplacení zálohy jsem měla obdržet plánek domku ke schválení a také daňový doklad o zaplacené záloze. Po několika urgencích mailem i telefonicky zůstalo vždy u slibů.
10/2012 jsem si objednala e-komunikací slevněný montovaný zahradní domek. Objednávka byla podmíněna zaplacením zálohy 50.300 Kč (60% ceny). Termín realizace: červen 2013. Po zaplacení zálohy jsem měla obdržet plánek domku ke schválení a také daňový doklad o zaplacené záloze. Po několika urgencích mailem i telefonicky zůstalo vždy u slibů.
10/2012 jsem si objednala e-komunikací slevněný montovaný zahradní domek. Objednávka byla podmíněna zaplacením zálohy 50.300 Kč (60% ceny). Termín realizace: červen 2013. Po zaplacení zálohy jsem měla obdržet plánek domku ke schválení a také daňový doklad o zaplacené záloze. Po několika urgencích mailem i telefonicky zůstalo vždy u slibů.
10/2012 jsem si objednala e-komunikací slevněný montovaný zahradní domek. Objednávka byla podmíněna zaplacením zálohy 50.300 Kč (60% ceny). Termín realizace: červen 2013. Po zaplacení zálohy jsem měla obdržet plánek domku ke schválení a také daňový doklad o zaplacené záloze. Po několika urgencích mailem i telefonicky zůstalo vždy u slibů.
Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin
Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin
Je toto zamítnutí reklamace dostatečné? Podle mne tam chybí zdůvodnění. Mohu se nejak bránit? "Dobrý den, v příloze Vám zasílám ceník vystavený pro mimozáruční opravu Vašeho zařízení. Důvod placené opravy: poskozene LCD CID. Nabízíme Vám placenou mimozáruční opravu, vizte přiložený cenový návrh… " a následují organizační informace k placené opravě. Martin
Ráda bych se zeptala ohledně vyúčtování RWE, jedná se o velký nedoplatek je to částka 25.000 Kč, vlastníme baráček o výměře 88 m2, s tím, že nám přišla celková spotřeba 50.000 za rok a tedy nedoplatek 25.000, naprosto nesouhlasím se spotřebou kterou jsem již reklamovala, reklamace byla přímo na plynoměr ale RWE ho již nemá, prý mají právo ho ihned zlikvidovat.
Ráda bych se zeptala ohledně vyúčtování RWE, jedná se o velký nedoplatek je to částka 25.000 Kč, vlastníme baráček o výměře 88 m2, s tím, že nám přišla celková spotřeba 50.000 za rok a tedy nedoplatek 25.000, naprosto nesouhlasím se spotřebou kterou jsem již reklamovala, reklamace byla přímo na plynoměr ale RWE ho již nemá, prý mají právo ho ihned zlikvidovat.