Chtěla bych Vás moc poprosit o radu - týká se to reklamace ojetého vozu. Dne 28.04. 2010 jsem koupila vůz značky Toyota Yaris, r.v. 2006 z jednoho autobazaru. 2 dny po koupi (tzn. 30.04.2010) se mi na palubní desce rozsvítila kontrolka symbolizující poruchu. S vozem jsme tedy zajeli na diagnostiku, tam nám poruchu vymazali a rovněž nám bylo řečeno, že pokud se ikonka znovu rozsvítí jedná se o trvalou vadu (konkrétně o špatný katalyzátor). Po 5 dnech se ikonka znovu rozsvítila. Ihned jsme o tom informovali autobazar a auto do 3 dnů dovezli k nim, s tím, že zjistí co s autem je a budou nás informovat. Po 5ti dnech nás informovali, že se jedná o špatný katalyzátor, že je potřeba vyměnit ho s tím, že výměna stojí 27 tis. Kč. Vada byla údajně způsobena tankováním benzínu špatné kvality (přitom já jsem tankovala pouze 1x, u čerpací stanice, která patří mezi dražší čerpací stanice a hned se mi rozsvítila kontrolka poruchy). V autobazaru mi tedy řekli, že je to moje chyba a opravu si musím uhradit sama. Naopak technik ze servisu mi řekl, že se jedná o skrytou závadu vozu. Děkuji, Karolína