Prosím o radu co máme vyžadovat aby bylo obsaženo v kupní smlouvě na štěně. Budeme z chovatelské stanice kupovat štěně s PP. Je to plemeno kavalír king charles španěl. Tato rasa trpí na vrozené vady srdce a běžná kontrola nemusí toto onemocnění odhalit. Při konzultaci s chovatelkou jak postupuje, když se přijde na nějakou vrozenou vadu, tak mi odpověděla že peníze nevrací ani nedává nové štěně.
03/2018 2018 jsem zakoupila v autobazaru na splátky automobil Dodge nitro, r. v. 2007 za cca 200.000,-Kč. Na předávacím protokolu je, že auto nemá žádnou závadu. 05/2018 odešel alternátor, opravu za 8000 Kč jsem zaplatila sama, ale autobazar jsem na to upozornila. Po dalších 3 měsících se porouchala automatická převodovka, což je závažná a nákladná porucha. Autobazar mne odkázal na pojišťovnu, u které mi sjednali při koupi od nich připojištění závad a ať se řídím dál pokyny pojišťovny, pojišťovna závadu uznala, ale jen do výše max. pojistného plnění ze smlouvy, což bylo 25000, -Kč.
V roce 2012 koupen dům. 2018 se objevily praskliny ve zdi. Po prozkoumání statikem zjištěna pokleslá základová deska (prasklina). Dle informací od sousedů byla poškozena v rohu těžkou technikou při stavbě (2002) a dodatečně opravována (2002). 2018-velké sucho - poklesnutí části základu. Je šance dokázat zamlčení závažné skutečnosti při koupi vedoucí k poškození domu, i když je to již více jak 5 let? Děkuji.
Po výměně prahů v autoservisu způsobem, který autoservis navrhl, tyto následně korodují. Vadu jsem reklamoval. Autoservis říká, že ochranný nástřik, který původně aplikoval nestačí a prahy musí být nalakovány, což je dražší povrchová úprava. S tím jsem souhlasil a lakování, které je proti původnímu rozsahu práce navíc, zaplatím. Aby ale mohly být prahy nalakovány, je třeba provést demontáž a následnou montáž dveří. Domnívám se, že tuto práci bych již platit neměl, neboť demontáž/montáž dveří bylo třeba provést i pro nanesení původního nástřiku a již jsem tuto práci tedy jednou platil. Je tomu tak? Děkuji. Mirek
Přes internet jsem objednala 3 ks vánočního osvětlení od firmy Zolta z Polska (v Česku mají pobočku, která vyřizuje zásilky), z nichž přišlo 1 neopravitelně zničené osvětlení. Zásilka dorazila 14.11.2018. Začaly tahanice, dohady. Po telefonu i po emailu. Vadné osvětlení jsem jim nafotila - poslala, následovaly dohady o špatné adrese.
Chtěla jsem se zeptat na jednu věc. Koupili jsme auto za 200.000 Kč. Je to automat. Každý den, když jsme nastartovali auto a chtěli jet, tak šlo zařadit, ale auto nejelo. Dali jsme tedy auto do renomovaného servisu přímo dané značky. Auto tam měli celý týden s tím, že už ve středu nám psali, že je auto opravené.
Prosím o odpověď na dotaz týkajícího se ztrouchnivělých trámů ve stropě i v podlaze. 5 majitelů vlastníme dům. Byty máme v osobním vlastnictví, ostatní části, sklepy, půdy, zahrada ve společném. Jeden z bytů byl na prodej. Koupili jsme si byt a provádíme celkovou rekonstrukci.
Dne 5.5.2018 jsem koupil auto za 35.000 Kč. Auto bylo po výměně spojky (to mi řekl prodejce), ale po pár měsících byl problém zařadit rychlost. Nyní jsem systém ovládání spojky odvzdušnil, ale problém bude nejspíš v jedné součástce, která stojí cca 7.000 Kč. Ještě jsem přišel na to, že kompresor klimatizace je rozbitý a bez řemene (prodejce nevěděl jak se zapíná klimatizace, takže jsem funkčnost klimatizace na místě nezjistil).
V říjnu 2018 jsem prodal automobil Hyundai Getz 1.1, rv 2004 Bez TK s korozí blatníků, ale velkou výbavou za velmi nízkou cenu 7.000 Kč. Původní inzerovaná, rovněž nízká cena, byla 17.000 Kč. Auto bylo plně pojízdné a funkční a nemělo žádnou mně známou vážnou závadu. Kupec si pro auto přijel, provedl obhlídku a zkušební jízdu.
Zakoupili jsme velký kopaný bazén s příslušenstvím - plastová vana zasazená do země. Během stavebních příprav jsme se potkali na místě realizace s obchodním zástupcem, ten nám poradil objednat bazén s jinak situovanými schody, než bylo již ve smlouvě podepsáno. S tím jsme souhlasili a několikrát ho po mailu upomínali, aby tuhle změnu zadal do výroby.