Na základě elektronické komunikace jsem distančně uzavřela smlouvu o zájezdu do Řecka dne 29.6.2015. K uzavření smlouvy potřebovali jenom čísla cestovních pasu, kvůli hranicím s Makedonií. V zaslaných všeobecných podmínkách se jednalo jenom o tom, že zákazník je povinen mít u sebe platný cestovní doklad.
Na základě elektronické komunikace jsem distančně uzavřela smlouvu o zájezdu do Řecka dne 29.6.2015. K uzavření smlouvy potřebovali jenom čísla cestovních pasu, kvůli hranicím s Makedonií. V zaslaných všeobecných podmínkách se jednalo jenom o tom, že zákazník je povinen mít u sebe platný cestovní doklad.
Na základě elektronické komunikace jsem distančně uzavřela smlouvu o zájezdu do Řecka dne 29.6.2015. K uzavření smlouvy potřebovali jenom čísla cestovních pasu, kvůli hranicím s Makedonií. V zaslaných všeobecných podmínkách se jednalo jenom o tom, že zákazník je povinen mít u sebe platný cestovní doklad.
Chtěl bych se zeptat na jednu věc při prodeji garáže. Jedná se o běžnou řadovou patrovou garáž stojící na pozemku města. To znamená, že na jednom pozemku jsou dvě garáže nad sebou dvou různých vlastníků, každá garáž má svoje č. evidenční. V KN jsou informace o stavbě zapsány takto:
Chtěl bych se zeptat na jednu věc při prodeji garáže. Jedná se o běžnou řadovou patrovou garáž stojící na pozemku města. To znamená, že na jednom pozemku jsou dvě garáže nad sebou dvou různých vlastníků, každá garáž má svoje č. evidenční. V KN jsou informace o stavbě zapsány takto:
Odesílala jsem zboží, které si u mě pán koupil přes bazar a vybral si dopravu přepravní společností. Zboží mu však přišlo poškozené, vinou přepravní společnosti, což je jasně vidět. Přepravní společnost mi však reklamaci neuznala z důvodu špatného zabalení (zboží bylo zabaleno dostatečně, ale to už je na další dotaz).
Odesílala jsem zboží, které si u mě pán koupil přes bazar a vybral si dopravu přepravní společností. Zboží mu však přišlo poškozené, vinou přepravní společnosti, což je jasně vidět. Přepravní společnost mi však reklamaci neuznala z důvodu špatného zabalení (zboží bylo zabaleno dostatečně, ale to už je na další dotaz).
Odesílala jsem zboží, které si u mě pán koupil přes bazar a vybral si dopravu přepravní společností. Zboží mu však přišlo poškozené, vinou přepravní společnosti, což je jasně vidět. Přepravní společnost mi však reklamaci neuznala z důvodu špatného zabalení (zboží bylo zabaleno dostatečně, ale to už je na další dotaz).
Koupil jsem přes eshop mobilní telefon na IČO tchýně. Není živnostník, je pojišťovací agent /výjimka ze zákona, nemá živnost. list/, ale telefon potřebuje pro své podnikání, fakturu si chtěla dát do účetnictví. Byl jsem nucen telefon 2 měsíce po koupi odeslat zpět z důvodu několika vad a též kvůli tomu, že vzniklo ze strany spol. Samsung důvodné podezření, že se jedná o padělek (neexistující výrobní číslo a další odchylky oproti originálu).
Koupil jsem přes eshop mobilní telefon na IČO tchýně. Není živnostník, je pojišťovací agent /výjimka ze zákona, nemá živnost. list/, ale telefon potřebuje pro své podnikání, fakturu si chtěla dát do účetnictví. Byl jsem nucen telefon 2 měsíce po koupi odeslat zpět z důvodu několika vad a též kvůli tomu, že vzniklo ze strany spol. Samsung důvodné podezření, že se jedná o padělek (neexistující výrobní číslo a další odchylky oproti originálu).