Ve dnech 16.-26.8. 2011 jsme s přítelem odletěli na dovolenou. Zájezd jsme si zakoupili u více známé CK ale po příjezdu do objednaného hotelu nám oznámili, že nemají pro nás ubytování. Přesunuli nás na 2 km vzdálený hotel a na polopenzi jsme museli chodit/dojíždět do hotelu, který jsme si objednali.
Tyto komplikace trvaly 4 dny, poté jsme se na obj. hotel mohli přestěhovat. Nabídli nám jako kompenzaci klimatizaci, zdarma využití trezoru, lehátka ale tuto kompenzaci jsme nepřijali. Delegát danné cestovní kaceláře (CK) nám předal reklamační protokol a sdělil nám smluvně, že obdržíme finanční kompenzaci ve výši 20-30 % z ceny zájezdu. Po 2 měsících od podání reklamace jsme si pro vyjádření museli zajít na pobočku CK, kde nám písemně sdělili, že výše naší finanční kompenzace je 5% + mimořádná sleva z katalogových cen ve výši 800 Kč na osobu. Celková cena zájezdu za 2 dospělé osoby činila 31.380 Kč a my máme obdžet jako kompenzaci 5 %, tj. 571Kč pro oba? Výše kompenzace za dovolenou je neadekvátní. Prosíme o radu, co dál, jak se proti tomu odvolat? Děkuji, Mirka
Komentáře vytvořeny pomocí CComment