Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Vloni v září jsem si zakoupil mobilní telefon, který jsem během roku 3x reklamoval a prodejce mi reklamaci na konec uznal a informoval mě o této skutečnosti emailem. Toto se uskutečnilo 15.8. s příslibem vracení peněz na můj účet. Do dnešního dne mi peníze na účet nepřišly a nikdo se mnou nekomunikuje. Šlo o nákup přes e-shop. Mohli byste mi prosím poradit, jak mám dále postupovat? Nemám ani telefon, ani peníze. Děkuji, Roland


    Odpověď:

    Poslat vyrozumění prodejci o tom, že očekáváte vrácení peněz do určitého data, jinak budete nárok vymáhat soudní cestou.
    Pro efekt by bylo vhodné nechat tuhle předsoudní výzvu k zaplacení sepsat právníkem – s hlavičkou advokátní kanceláře bude dokument budit větší obavy z realizace soudního sporu.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování