Objednávala jsem si nábytek ve firmě Asko a rovnou jsem ho na místě platila. Zboží nedorazilo v plánovaném termínu ani ve třech dalších plánovaných termínech. Objednávku jsem zrušila a peníze mi od firmy měly přijít do 20 dnů na můj bankovní účet. Toto storno se odehrálo 31.3.2011. Do dnešního dne (13.5.2011) nemám peníze a ve firmě Asko mi neustále říkají jak vše urgují na účtárně. Mohu podniknout nějaké právní kroky za tak dlouho opožděnou platbu? Děkuji, Matylda
Bezdůvodné obohacení - promlčení, vydání, žaloba
Prodejce zdržuje vrácení peněz za nedodané zboží - jak má kupující postupovat
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Bezdůvodné obohacení
- Zobrazení: 4105
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Odpověď:
Zašlete výzvu k zaplacení kupní ceny ze zrušené objednávky do určitého termínu, a pokud do tohoto termínu nedostanete peníze zpět, podejte žalobu na vydání bezdůvodného obohacení, které vzniklo tím, že právní důvod plnění odpadl.
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment