2009 jsem se stala spoludlužníkem úvěru mého přítele. Ten podal 2010 žádost o oddlužení, která mu byla schválena. Jednou z přihlášených pohledávek byl právě zmíněný úvěr. Chtěla jsem zmíněný úvěr platit současně se splátkami insolvence a stát se tak dalším věřitelem v insolvenčním řízení.
Protože ale GE Money Bank přihlásila pohledávku v plné výši zbývajícího úvěru, rozhodl insolvenční správce, abych z řízení svoji pohledávku stáhla. Než začalo splácení insolvencí, tak mne GE informovala o nutnosti splácet a posílala mi upomínky. Tak jsem několik splátek zaplatila já. Jakmile ale došlo k pravidelnému splácení, už se banka neozvala. I přesto jsem šla na pobočku GE v Pardubicích a informovala se na stav věci. Pracovnice volala na oddělení dlouhodobých pohledávek a tam mi bylo sděleno, že proti mně nic nepodnikají a pohledávka, že je na insolvenčním - hovor 28.7.2011. Když skončilo celé insolvenční řízení, opět jsem se šla informovat do banky, jestli je vše ukončeno. Pracovnice pobočky volala na inkasní a exekuční oddělení a byla jsem ujištěna, že celá věc byla uzavřena. To bylo 30.7.2018. Tím jsem celou věc považovala za uzavřenou. 20.7.2019 mi byl doručen dopis od GE MONEY bank, že moji pohledávku ve výši 128.598,62 Kč postoupila společnosti Bohemia Faktoring. 23.7.2019 jsem kontaktovala e-mailem společnost Bohemia Faktoring, protože jsem vůbec nechápala, proč se řeší daná pohledávka. Do dnešního dne mi nikdo neodpověděl. Zároveň jsem se pokoušela tuto společnost bez úspěchu kontaktovat i telefonicky. Současně jsem navštívila pobočku GE Money bank v Pardubicích, kde mi pracovníci pobočky sdělili, že pokud nesouhlasím, mám podat nesouhlas s postupem řešení pohledávky písemně na jejich adresu v Ostravě. Odpovědí mi bylo, že už s tím nemají co dočinění a že musím jednat s Bohemia Faktoring. 23.8.2019 jsem se tedy doporučeným dopisem na Bohemia Faktoring snažila zjistit o dané pohledávce více. Opět bez odpovědi. Navíc jsem pro jistotu na tuto společnost volala dne 29.8.2019 v 10,27 hod. abych se ujistila, že dopis přišel a požádala o písemné vyjádření. Po telefonu mi bylo slíbeno, že se na to podívají a odepíší. Opět žádná reakce. 29.10.2019 v 10,23 hod. jsem znovu volala na Bohemia Faktoring, kde jsem hovořila s panem Pitrmanem a opět žádala o jejich vyjádření k celé situaci, a že to chci písemně, protože na informace po telefonu není spolehnutí. Opět mi byla přislíbena odpověď a do této doby jsem se jí nedočkala. Současně si stále dopisuji s GE Money Bank, protože nesouhlasím, že s postupem řešení této pohledávky. Na konci listopadu 2019 mi zavolali ze společnosti Easycoll, že můj dluh činí s poplatky 345.249 Kč. Jsem z toho bezradná. Můžete mi prosím poradit, jak postupovat. Děkuji za pomoc. Zoe.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment