Z důvodu poruchy ze dne 18. 11. 2011 na vysokém napětí, došlo buď k přepětí, nebo mnohonásobnému pokusu o "nahození" elektického proudu, kdy došlo k poškození elektických přístrojů v naší domácnosti. Škoda se odhaduje na 10.000 Kč.
Celou věc jsem oznámil dodavateli (ČEZ distribuce, a.s.), že žádám o náhradu škody, kterou způsobila dodávka nekvalitní elektrické energie. Po mé reklamaci bylo provedeno měření, po dobu 8 dní, kde ČEZ distribuce shledalo, že frekvence jsou v souladu s ČSN EN 50160. Bohužel toto měření bylo provedeno 5 dní po poruše a né při poruše. Již jsem si z ČEZ distribuce vyměnil několik dopisů ohledně proplacení škody, ale marně, stále stojí na svém. Pojištěný jsem, ale bohužel ne na toto. Ještě musím podotknout, že k výpadkům elektrické energie v našem městě dochází velice často. Prosím poraďte co dál. Víte jak přinutit ČEZ, aby škodu na přístrojích zaplatil? Děkuji, Svatopluk
Komentáře vytvořeny pomocí CComment