Daně, obchod, živnost, podnikání
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2724
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1977
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 16580
Znalecký posudek při reklamaci mobilního telefonu
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Mám problém, před rokem jsem si pořídila mobilní telefon, který ani ne do 24hod po převzetí přestal fungovat. Zaslala jsem telefon na reklamaci, že žádám o výměnu či vrácení peněz. V servisu mi tvrdili, že žádnou vadu nezaznamenali a přehráli software. (mobilní telefon se sám zapnul a vypnul, ale člověk na něm nemohl absolutně nic dělat, jako kdyby zamrzl). Po měsíci mi tedy přišel telefon údajně opravený, vada se projevila opět ani ne do 24 hodin, reklamovala jsem tedy telefon znovu, se stejnou vadou. Údajně opět na nic nepřišli, opět přehráli software.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2095
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Prarodiče mi prodali mobilní telefon od prodejce Buldoktel a to prostřednictvím e-shopu (http://www.buldoktel.cz). Následně bylo (již po době 14 dní od nákupu) zjištěno, že přístroj nemá českou lokalizaci. Ve značkovém obchodě HTC bylo dle IMEI přístroje ověřeno, že se jedná o zařízení určené pro německý, nikoli český trh (žádný značkový servis v ČR je do záruční opravy nepříjme). U prodejce byla uplatněna reklamace na uvedenou lokalizaci. Žádná informace (na webu firmy ani jinde) na skutečnost, že se nejdená o přístroj určený pro ČR ani o neexistenci české lokalizace, neupozorňuje. Reklamaci prodejce vyřešil doinstalováním SW, který jakousi lokalizaci provedl, nicméně po "hard resetu" (resetování na tovární nastavení) je přístroj opět ve stavu bez lokalizace.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 7720
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Prarodiče mi prodali mobilní telefon od prodejce Buldoktel a to prostřednictvím e-shopu (http://www.buldoktel.cz). Následně bylo (již po době 14 dní od nákupu) zjištěno, že přístroj nemá českou lokalizaci. Ve značkovém obchodě HTC bylo dle IMEI přístroje ověřeno, že se jedná o zařízení určené pro německý, nikoli český trh (žádný značkový servis v ČR je do záruční opravy nepříjme). U prodejce byla uplatněna reklamace na uvedenou lokalizaci. Žádná informace (na webu firmy ani jinde) na skutečnost, že se nejdená o přístroj určený pro ČR ani o neexistenci české lokalizace, neupozorňuje. Reklamaci prodejce vyřešil doinstalováním SW, který jakousi lokalizaci provedl, nicméně po "hard resetu" (resetování na tovární nastavení) je přístroj opět ve stavu bez lokalizace.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 4053
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Mám dotaz: Jedná se o hosting www stránek, který jsem si objednal. Bohužel při registraci došlo k chybnému zadání domény. Kontaktoval jsem technickou podporu aby mi přenastavila přístup. Už je to týden a nikdo mi nebere telefon, neodpovídá na email ani na ICQ. Je možné odstoupot od smlouvy? Hosting je: www.kapusta.cz
Děkuji, Mojmír- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1942
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Mám dotaz: Jedná se o hosting www stránek, který jsem si objednal. Bohužel při registraci došlo k chybnému zadání domény. Kontaktoval jsem technickou podporu aby mi přenastavila přístup. Už je to týden a nikdo mi nebere telefon, neodpovídá na email ani na ICQ. Je možné odstoupot od smlouvy? Hosting je: www.kapusta.cz
Děkuji, Mojmír
Děkuji, Mojmír
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 8344
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 1.11.2010 byla při odečtu stavu vodoměru ve vodovodní šachtě pracovníkem vodohospodářské společnosti zjištěna havárie spojení potrubí za vodoměrem. Pracovník provádějící odečet uzavřel přívod vody a následně odpojil potrubí v místě úniku. Vodohospodářská společnost požaduje úhradu vodného uniklé vody (odečet dle vodoměru). Lze se odvolat proti plné úhradě, pokud není zřejmé zavinění z naší strany? Děkuji za odpověď, Zuzana
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 4629
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Dne 1.11.2010 byla při odečtu stavu vodoměru ve vodovodní šachtě pracovníkem vodohospodářské společnosti zjištěna havárie spojení potrubí za vodoměrem. Pracovník provádějící odečet uzavřel přívod vody a následně odpojil potrubí v místě úniku. Vodohospodářská společnost požaduje úhradu vodného uniklé vody (odečet dle vodoměru). Lze se odvolat proti plné úhradě, pokud není zřejmé zavinění z naší strany? Děkuji za odpověď, Zuzana
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Obchodní právo, vztahy, smlouvy
- Zobrazení: 2525
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Po rozvodu jsem se vrátila do domu rodičů, který potřeboval rekonstrukci. Rodiče se rozhodli mně a mé sestře dům darovat. Sestra, která zde také bydlí, odmítla vlastnit polovinu domu s tím, že nechce mít žádné závazky a povinnosti, a tak byla zřízena 3 věcná břemena (matka, otec, sestra) na doživotní užívání domu, já jsem jeho vlastníkem. Na rekonstrukci jsem použila peníze z vypořádání po rozvodu.