Daně, obchod, živnost, podnikání
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 4123
Jak postupovat když developer neřeší reklamaci kupujícího
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2897
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2474
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 5363
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 2276
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 10487
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 8163
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 13891
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Jsem zaměstnanec internetového obchodu. Zákaznice u nás reklamovala tašku, ale její reklamace byla dodavatelem zamítnuta z důvodu vlastního zavinění. Paní se teď ohání tím, že odstoupí od smlouvy pro neodstranitelnou vadu výrobku. Podle mého mínění ale nemůže odstoupit a požadovat vrácení peněz, když byla její reklamace zamítnuta. Jinak vše proběhlo v zákonném termínu.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Živnosti a jejich provozování
- Zobrazení: 7299
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Společnost dlouhodobě zveřejňuje na internetu inzerát, ve kterém slibuje vysokou finanční odměnu za služby při zřízení a vedení regionální pobočky na ŽL. Kromě jiného uvádí jako pracovní náplň „realizace poptávek zákazníků z Vašeho regionu předaných naší společností“. Nejenže výše finanční odměny nedosahuje ani zlomku uvedené odměny a za více než půl roku provozování živnosti nedodala ani jednu poptávku k realizaci, ale nedodržuje ani další podmínky, uvedené v inzerátu.
- Základní údaje
- Uložil(a): MUDr. Zbyněk Mlčoch (admin)
- Kategorie: Reklamace, spotřebitel, kupní smlouvy
- Zobrazení: 1881
Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Máme nemilé zkušenosti s chovatelkou z jedné chovné stanice. Koupili jsme si štěně a s vědomím, že je z chovné stanice jsme věřili, že bude vše podle pravidel. Nicméně po první návštěvě veterináře byl u štěněte nalezen svrab a navíc se veterináři pozastavovali nad mládím štěněte. Po troše hledání jsme narazili na vyhlášku o chovu č. 5/2009 Sb., kde se píše, že minimální věk k odběru štěněte je 50 dní (my ho dostali na 44).