Pronajímáme celou nemovitost - chalupu a nabízíme to přes internet. Vždy při rezervaci termínu vyžadujeme zálohu 50% zaplacenou na účet a doplatek taktéž, hotovost nepřijímáme kvůli EET. Jeden zájemce si u nás zarezervoval prodloužený víkend pro 8 osob a zaplatil zálohu. Protože pronajímáme v lukrativní oblasti Jižní Moravy, neustále máme na daný termín zájemce.
Zájemce, který nám složil zálohu za 8 osob, nás informoval že jich přijede míň ze zdravotních důvodů. Neustále máme poptávky na daný termín a chtěli jsme dát možnost se ubytovat více osobám, nebo s dosavadním zájemcem se domluvit ať zaplatí doplatek za tolik osob jak bylo dohodnuto. Telefonicky jsem ho informovala 21 dní před příjezdem. Začala vyostřená komunikace se zájemcem, který mě osočoval, že si najde právníka a bude s námi komunikovat pouze přes právníka, jaké že naše jednání, vyžadoval vrácení zálohy i s úroky atd. Chtěla jsem mu vrátit zálohu v plné výši a nějak se domluvit. Naše komunikace byla pouze přes telefon a internet a žádná písemná smlouva nebyla sepsána. Má na takové jednání ten člověk právo? Je to naše nemovitost a můžeme ji pronajmout komu chceme. Předem děkuji za vaši odpověď Jana.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment