Objednal jsem přes eshop zboží s úhradou předfakturou. Předfaktura byla uhrazena okamžitě a následující den, kdy již byla platba připsána, mi z eshopu napsali, že mi cenu poníží o jistou částku za balné a abych uhradil "tolik a tolik". Odepsal jsem jim, že platbu již mají na účtu a že jediný způsob je ten, že mi oni rozdíl poukáží zpět na můj účet.
Následující den jsem dotazoval stav zásilky a finančního rozdílu, odpověď byla, že zásilka byla odeslána a finanční rozdíl mi nevrátí, ale použijí jej k ponížení ceny při další objednávce (uniklo jim, že při tomto přístupu ke mne, jako k zákazníkovi, se žádná další objednávka konat nebude).
Prosím o nějaký podrobný popis (nikoli obecný, jak chodí a následně musím prosit o doplnění), jakým efektivním způsobem bez užití právníka donutit eshop k vrácení rozdílu platby. (Kdysi jsem asi dvakrát použil metodu "výzvy k úhradě" s upozorněním na následné odeslání "předžalobní výzvy k úhradě". Zaplacenom bylo "teď hned", ovšem to se jednalo o vrácení zboží, což není tento případ).
Děkuji, Ctibor
Komentáře vytvořeny pomocí CComment