Máme Internetové připojení od společnosti T& J Computers se smlouvou platnou od roku 2007, s minimální dobou trvání 12 měsíců. 2018 se nám zdálo, že nás poskytovatel omezuje rychlost, proto jsme požádali o zrychlení. Na to nám poskytovatel nainstaloval nové zařízení s tím, že poplatek za montáž je 0 Kč, ale původní smlouva se prodlužuje o 36 měsíců ode dne montáže.
Rychlost je stále stejná, bohužel ve smlouvě nikde není definováno, k jaké rychlosti se poskytovatel zavazuje. Proto jsme se rozhodli odstoupit od smlouvy. Ve smlouvě je dáno, že výpovědní lhůta činí 3 měsíce. V případě předčasného ukončení smlouvy je objednatel povinen uhradit 50% měsíčního paušálu za zbývající měsíce do řádného ukončení smlouvy. Řádné ukončení smlouvy znamená i uplynutí 3 měsíční výpovědní lhůty od data podání výpovědi? Poskytovatel se ohání novým zákoníkem kde je prý napsáno, že se platí 20% do uplynutí smlouvy. Tedy do roku 2021, že prý mobilní operátoři to mají stejně, že máme být rádi, že po nás nechtějí 50% ale jen 20% atd... S tím, že uhradíme 50% ceny paušálu po dobu výpovědní lhůty, tedy 3 měsíce problém nemám, ale abych platil 20% po dobu roku a půl, když podám výpověď se mi zdá jako podvod. Můžete mi prosím poradit, kdo je v právu popřípadě řešení jak dál postupovat? S poskytovatelem se není možné dohodnout. V příloze posílám kopii smlouvy + dodatek ke smlouvě. Děkuji. S pozdravem Jiří
Komentáře vytvořeny pomocí CComment