Chtěla bych se zeptat, zda-li má fitness studio nárok na vymáhání členského poplatku za 10 měsíců, když mi nezaslali jedinou upomínku? Členství jsem měla přerušené do 30.9.2020 z důvodu mateřské, po té byla situace složitá s covidem, x měsíců byla fitness centra zavřená a já jsem žila v domnění, že kdyby bylo něco v nepořádku, budou mě kontaktovat.
V jejich VOP je explicitně napsáno, že v případě prodlení s úhradou zasílají upomínky. Nikdo mě nekontaktoval ani nezaslal upomínku (což nakonec musejí uznat) a po této době to rovnou předali vymahačské firmě. Z vymahačské firmy mi pan řekl, že nemají povinnost mi zaslat jedinou upomínku ani mě kontaktovat i přesto, že to mají uvedeno ve VOP. Až před nedávnem jsem se dozvěděla, že toto fitka údajně dělají z důvodu, že za neaktivního člena (tedy toho, kdo má pozastavené členství) by nedostali dotace za covid období. Tudíž to vypadá, že mě nekontaktovali zcela úmyslně, protože jim muselo být jasné, že bych členství s nejvyšší pravděpodobností znovu přerušila. Takže mě nekontaktovali a po takové strašné době to předají vymahačům. Musím ještě dodat, že za měsíce, kdy byla fitka zavřená mi nebylo nic naúčtováno. Z principu věci mi toto neskutečně vadí a chtěla bych se bránit. Už jen proto, že můj manžel, který k nim také chodil, jim nechal všechny členské poplatky i za měsíce, kdy nebylo možné fitko navštěvovat, aby je podpořil. Poté jsem byla podat výpověď členství a chtěla jsem od nich podepsat, že vypovídám členskou smlouvu, ale členské číslo na smlouvě nemám uvedeno. To mi nikdo podepsat nechtěl, přestože jsem ji ukázala kopii smlouvy, ve které skutečně členské číslo napsáno není. Dočkala jsem se jen odpovědí, že oni mají členské číslo napsáno u sebe v systému. Každopádně já jej na smlouvě nemám. Dalo by se případně pracovat i s tímto? Děkuji a přeji hezký den.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment