Obracím se na Vás s žádostí o radu ohledně možného postupu ve věci získání chybně odesílaných peněz společnosti, která již zrušila svoje služby. Moje babička měla od r. 2012 internetového poskytovatele společnost Internethome, s. r. o. , která ukončila své služby v r. 2016. Babičce to dali na vědomí dopisem a následně babičce fyzicky odinstalovali zařízení v jejich majetku.
Babička si ovšem od té doby nezrušila platební příkaz a tedy odesílala této společnosti od r. 2016 do r. 2023 jednou ročně 2.207 Kč. 2022 a 2023 se jí ovšem peníze vrátily s odůvodněním, že účet, na který peníze odesílala již neexistuje (vrácených peněz si babička všimla až 2023, 2022 vratku nezaznamenala). Společnost Internethome, s. r. o. ke 30. květnu 2016 přešla pod O2 Czech Republic a. s. a dnes (10.05.2023) již není možné se s kýmkoliv z této společnosti spojit. Kontaktní telefon uvedený ve smlouvě nyní spojuje volajícího s call centrem O2, kam se již několikátý den v řadě snažím marně dovolat, ale zkoušet to budu samozřejmě dál. K dispozici mám smlouvu se spol. Internethome, s. r. o. , dopis o ukončení služeb od Internethome, s. r. o. a všechny bankovní výpisy od r. 2016 do r. 2023. Žádám Vás o radu, jakým způsobem je možné postupovat za účelem získání alespoň části peněz zpátky, pokud je to vůbec možné. Děkuji a přeji hezký den, Filip.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment