Kolegyně si zaplatila kurz na prodlužování vlasů v ceně 4.000 Kč, druhá kolegyně byla minulý týden u stejné firmy na jiném kurzu a byla velmi nespokojená (školil ji neprofesionální personál, který podle mě nemá oprávnění školit, neskutečné podmínky co se týče hygieny, bez občerstvení i když bylo psané, byla na kurzu botoxu vlasů, při kterém měla mít vyživené a uzdravené vlasy a má je v horším stavu než je měla, zaplatila 6.000 Kč.
Bohužel už to nechce řešit, aby jí vrátili aspoň část peněz. Na základě jejích recenzí tahle kolegyně chce vrátit peníze, které zaplatila za ještě neproběhnutý kurz (22.6). Po komunikaci s institutem jí napsali, že podle podmínek jí můžou nabídnout jen jiný termín. Zatím ještě ani nedostala fakturu. Je možné požadovat peníze zpět? A musí jí je vrátit či nikoliv? Stránky www toho institutu nejsou funkční, tak Vám posílám do přílohy screen obrazovky komunikace s podmínkami. Dá se s tím něco dělat? Telefon neberou. Nikola.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment