Můžeme žádat Booking o odškodnění (pokud ano, jakou asi částku), když jsem zaplatili v Marseille na tři dny ubytování, ale majitel nebral telefon a v domě, kde jsme měli bydlet nikdo neotevíral? Následně nám někdo zabouchl branku, nemohli jsme ven. Volali jsme policii, 112, 17. Nikdo nepomohl. Museli jsme přelézat 2m vysokou zeď a do půl jedné po půlnoci chodit po městě a hledat volný hotel.
Nakonec nás tři dny přespání stály skoro 12.000 Kč namísto 4.200 Kč původně. Booking nám vrátil jen 900 korun. Ubytování bylo příšerné již zvenku. Nepořádek. Zažívali jsme stres, strach ve městě, kde je velká kriminalita zejména za tmy. Recenze nebyly v aplikaci zobrazeny. Nemohli jsme se tedy rozhodnout, zda takové ubytování využijeme. Následně jsme recenze našli, ale pouze na webu u dané nemovitosti. Recenze byly hodně špatné. Špína, krysy, šváby, rozbitý nábytek, nekomunikuje nikdo, někteří hosté dokonce spali venku u bazénu, protože neměli pokoj. Jak může booking přehlížet takové recenze a dál nemovitost nabízet. Děkujeme Brigita.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment