Pořídil jsem si fotovoltaickou elektrárnu od firmy Somi. Byla dražší než konkurence, ale poskytuje výhodu v tzv. "chytrém řízení", kdy prostřednictvím internetového připojení k webu dodavatele automaticky řídí celý provoz, a to od řízení nákupu elektřiny dle hodinových cenových nabídek (spotové cen), ukládání elektřiny do baterie, až po výhodný prodej přebytků elektřiny.
Během prvního roku provozu se 4x porouchal komunikační modem, takže po dobu vyřízení reklamace jsem musel provoz buď řídit ručně, nebo nechat běžet i za cenu neefektivního provozu. Odstoupení od smlouvy je v tomto případě komplikované, takže jsem chtěl požádat o slevu z ceny. Teď ale nevím, zda se sleva vztahuje jen k ceně komunikačního zařízení, nebo by měla být vypočtena jako rozdíl mezi elektrárnou samotnou bez služby "chytrého řízení" a cenou zaplacenou. Pro informaci, zatím nechtějí o nějaké slevě vůbec diskutovat. Vzhledem k tomu, že mě trochu rozčílili, chci se zeptat i na možnost uplatnění slevy za pozdní dodávku celé FVE. Děkuji, Valentýn.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment