Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Objednala jsem si u internetového obchodu 2 položky, tyto jsem uhradila přes internetové bankovnictví. Balíček dorazil, ale chyběla v něm jedna z položek. Co teď dělat a jak balíček reklamovat? Jarmila


    Odpověď:

    Dokazování co bylo a co nebylo v balíčku je poměrně složité a z toho důvodu by bylo nejrozumnější odstoupit od kupě, máte na to lhůtu 14 dní.
    Dokázat skutečnost, že v balíčku nebylo tolik zboží kolik mělo být je však možné a to rozdílem hmotnosti balíčku, který by byl kompletní proti balíčku, který je nekompletní. Uznávám ale, že to může být problém (např. za situace, kdy si zákazník objedná 5 samolepek o rozměru 5x5 cm, které skoro nic neváží a prodávající pošle jen 3ks a zabalí je do papíru A4, tak je to těžko prokazatelné, kolik bylo v balení ks samolepek.

    Samozřejmě zákon pamatuje i na případ, kdy spotřebitel tak neučiní a neodstoupí od kupní smlouvy. Ze zákona je 6měsíční lhůta, kdy od obdržení zboží, tedy tohoto balíčku, je na prodejci, aby spotřebiteli dokázal, že zboží expedoval v daném množství. Pokud tak neučinil a nedokáže Vám, že tak opravdu učinil, je jeho povinností dodat chybějící zboží.

     

    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování