Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)

    Můj let s cestovní kanceláří měl velké zpoždění (7 hodin), nešlo o stávku ani vlivy počasí, pouze zpoždění. Tento let jsem proto reklamovala. Cestovní kancelář po mě požaduje palubní lístky, ale já je omylem vyhodila. Mám letenku, razítko v pase a reklamační lístek (protože jsem musela reklamovat kufr) s datumem a číslem problémového letu.

    Stačí to nebo jsou palubní lístky nutné k reklamaci letu? Děkuji, Karla

    Odpověď:

    Palubní lístky bezpochyby nejsou nezbytné, pokud jste svou přítomnost na palubě schopna prokázat Vámi uvedenými jinými způsoby. Zda to stačí nelze ovšem konstatovat (přepravní společnost může mít v obchodních podmínkách zásady reklamace vymezeny přesně), každopádně Vám nezbývá než zkusit prokázat svou přítomnost na palubě jinak a pokud takový způsob reklamace společnost neuzná, bude nutné podat žalobu na náhradu škody. Celá věc by neměla uváznout jen na palubních lístcích, protože jste schopna dokázat přítomnost v letadle jinak.

    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování