11/2012 v autorizovaném autoservisu vyměněn vadný ventil volnoběhu. Servis je od mého bydliště vzdálen přes 100 km, řeším tam jen závažnější problémy. Na konci dubna 2014 mi začala v autě svítit kontrolka poruch v motoru - diagnostikou místního servisu zjištěn závadný opravovaný ventil.
Cena ventilu je mezi téměř 9.000 Kč. Myslím si, že je na ventil záruka, spojila jsem se s autorizovaným servisem, který ventil do auta namontoval. Pán do telefonu křičel - "když mi oni udělají nějakou opravu, jsem povinna jezdit v nějakých (snad čtvrtletních) intervalech k nim na prohlídky." A prý kvůli diagnostice závady neautorizovaným servisem jsem nárok na záruku ztratila. Jak je to tedy s reklamacemi náhradních dílů k osobnímu automobilu? Mám povinnosti, na které jsem nebyla upozorněna? Děkuji, Izabela
Komentáře vytvořeny pomocí CComment