Zakoupili jsme sekačku trávy s možností startování pomocí 12 V baterie. Od samého začátku byl problém s nastartováním tohoto stroje pomocí startéru. Kontrola nabíječky v obchodě bez dokladu = OK, sekačku jsme napájeli po dobu signalizace nabito = nestartovala. Dvakrát tato závada je uznaná servisem a máme na to doklady, že tento problém sekačka měla.
Byla tam i výměna pohonu kola a bylo nám doporučeno abychom sekačku nabíjeli celý den, dále i přes noc. Zakoupili jsme dle návodu sekačky i novou baterii, má se tak dle výrobce činit KAŽDÝ rok! To je už divné. Baterie 700 Kč. Při prodeji nás na tuto skutečnost nikdo neupozornil. Se sekačkou se to opakuje jak na kolovrátku z opravny = dvakrát, třikrát nastartuje a potom je to mrtvý stroj, mnohdy nejde nastartovat ani ručně. Prodejna nám tvrdí, že je vše v pořádku a třetí závadu nechce pochopitelně uznat jako reklamaci a tím pádem navrácení peněz. Naposledy nám servis navrhl opravu pastorku pohonu kol, ale musíme si ji zaplatit. Což jsme odmítli, s odpovědí, že stroj je v záruce. Dále nebudu unavovat, ale ocitli jsme se v bezradnosti. Tímto bych chtěl Vaší společnost poprosit o radu, popřípadě pomoc. Při přečtení recenzí ve společnosti Česká Obchodní inspekce a přístupu k problému zákazníků na telefonním přístroji vyťukáváte jen číslo za číslem a je zjevné, že o problémy běžných lidí nemají vůbec zájem a telefonátem kde s nikým nemluvíte, lidi totálně znechutí a tím se jich i zbaví. A mají klídek???? Předem děkuji za ochotu, těším se na Váš pohled na tuto prekérní situaci, s pozdravem Pavel.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment