Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)

    Reklamoval jsem televizi (softwarový problém). Reklamace byla vyřízena úspěšně, ale zboží bylo zpět doručeno mechanicky poškozené (prasklá noha) a nemohu jej používat. Dopravu zajišťoval prodejce. Poškození jsem okamžitě po převzetí nahlásil prodejci (telefonicky a po domluvě pak emailem s fotodokumentací). Zpět jsem obdržel email o přijetí mého požadavku ke zpracování na příslušném oddělení, neobdržel jsem však žádný protokol o přijetí reklamace.

    Na dotaz o průběhu řízení (po 14 dnech), prodejce odpověděl, že problém řeší (snaží se objednat náhradní díly). Jaká je lhůta pro vyřízení této sekundární reklamace? Mohu po jejím překročení požadovat vrácení peněz, i když zboží mám fyzicky já? Při prvotní reklamaci chybělo 13 dní do konce záruky - může to způsobit problém?

     

    Odpověď:

    Vyřízení této reklamace nesmí bez dohody s Vámi trvat déle než 30 dnů. Pokud by reklamace nebyla vyřízena v této lhůtě, máte právo od smlouvy odstoupit (nejlépe v písemné podobě) a požadovat vrácení peněz. Oproti tomu Vám vznikne povinnost vrátit televizi (je vhodné písemně vyzvat k převzetí televize).
    Záruční lhůta se prodlužuje o dobu, během níž jste nemohli zboží používat z  důvodu vyřizování reklamace.    

    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování