Reklamoval jsem televizi (softwarový problém). Reklamace byla vyřízena úspěšně, ale zboží bylo zpět doručeno mechanicky poškozené (prasklá noha) a nemohu jej používat. Dopravu zajišťoval prodejce. Poškození jsem okamžitě po převzetí nahlásil prodejci (telefonicky a po domluvě pak emailem s fotodokumentací). Zpět jsem obdržel email o přijetí mého požadavku ke zpracování na příslušném oddělení, neobdržel jsem však žádný protokol o přijetí reklamace.
Na dotaz o průběhu řízení (po 14 dnech), prodejce odpověděl, že problém řeší (snaží se objednat náhradní díly). Jaká je lhůta pro vyřízení této sekundární reklamace? Mohu po jejím překročení požadovat vrácení peněz, i když zboží mám fyzicky já? Při prvotní reklamaci chybělo 13 dní do konce záruky - může to způsobit problém?
Komentáře vytvořeny pomocí CComment