Řeším momentálně problém s jedním pánem. Domluvili jsme se přes facebookový prodejní portál marketplace na výměně dronů tzv. kus za kus. Výměna proběhla osobně s vyzkoušením obou kusů, zhodnocením stavu obou dronů a i vyzkoušení v letu. Po pěti dnech mě pan kontaktoval s tím, že mu v dronu nejspíš selhala baterie.
Nyní požaduje z důvodu údajně skryté vady, která se však záhadně projevila až s jeho užíváním, vrácení zboží a odkoupení dronů ode mě zpět. Zakládá se taková žádost na reálném základu? Pro doplnění uvádím, že oba drony jsou použité, oba již před naším používáním měli ještě předchozí majitele a co se týká technického stavu ať už baterií nebo samotných dronů, tak jsme s nimi byli oba dva při výměně obeznámeni. Děkuji Vám za případnou odpověď. S pozdravem Augustýn.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment