Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Telefonicky jsem reklamoval zájezd. Cestovní kancelář ale mou reklamaci po telefonu odmítla. Má na to právo? Musím reklamaci uplatnit písemně? Teodor.



    Odpověď:

    Teoreticky by cestovní kancelář mohla přijmout reklamaci po telefonu, ale znamenalo by to pro Vás zásadní nevýhodu a to z toho důvodu, že byste neměl žádný důkaz o tom, že jste zájezd reklamoval, u koho, kdy, co jste reklamoval a v jakém rozsahu ...

    Lze tedy vždy doporučit reklamovat zájezd písemně (emailem, dopisem) nebo jiným způsobem, který je prokazatelný.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování