Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Hodnocení 4.00 (1 hlas)
    Jak postupovat když developer neřeší reklamaci kupujícího
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Prosím Vás o radu. Již je tomu víc jak měsíc, co jsme u developera reklamovali vadnou elektroinstalaci (byt v novostavbě, zakoupen v květnu letošního roku). Tehdy nám bylo oznámeno, že reklamace bude předána stavební firmě k vyřízení. K dnešnímu dni se však vůbec nic nestalo. Kdo v našem případě zodpovídá za reklamaci - je to prodávající (tedy developer) ? Mám za to, že developer měl 30 dní na to zajistit opravu či nápravu. Je tomu tak? Děkuji, Petra


    Odpověď:

    Jednak věc urgujte u developerské firmy, dále kontaktujte se s příslušnou stavební firmou a zjistěte, zda hodlají na vzniklou situaci nějak reagovat. Za nevyřízenou reklamaci v 30ti denní lhůtě máte nárok na odstoupení od smlouvy, takže tímto můžete pohrozit. A případně tak i učinit.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování