Pokud zákazník udělá objednávku na šaty, které potřebuje za 5 týdnů a dá se to stihnout, ovšem z celních důvodů se protáhne dodání např. na 7 týdnů, zda-li jsme povinni vrátit peníze. Naše maximální garantovaná doba je 8 týdnů.
My mu neslíbíme, pouze podotkneme, že můžeme dodat v hladkém průběhu za 6 týdnů, ovšem je možné z celních důvodů zaslat až za 8 týdnů. Jak se v takovém případě zachovat? Děkuji, Kamila
Odpověď:
Záleží na obsahu Vašich obchodních podmínek – pokud je zboží dodáváno v souladu s dobami v nich uvedenými a takové obchodní podmínky zákazník akceptoval, tak není možné objednávku právoplatně zrušit kvůli tomu, že do doby, kdy zákazník zboží chtěl z osobních důvodů mít, nebylo dodáno. Záleží tedy na smluvním podkladu mezi Vámi a klientem.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment