Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
Jestliže zásilka s vráceným zbožím neobsahuje průvodní dopis (o odstoupení od smlouvy, číslo účtu, kam si přeje zákazník vrátit platbu atp.) ale pouze fakturu, jak má e-shop postupovat? Děkuji, Simona
Odpověď:
Jestliže zákazník nevyjádřil svoji vůli, že zboží vrací a odstupuje od smlouvy, nemůže e-shop předpokládat, jakou vůli chtěl zákazník vyjádřit. Takže slušností sice v této situaci je kontaktovat zákazníka a zjistit, zda se zboží vrátilo z tohoto důvodu, ale povinností e-shopu to není (a stejně tak není povinen vrátit kupní cenu).
Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.
Komentáře vytvořeny pomocí CComment