Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Reklamovala jsem neúspěšně výrobek u prodejce. Nechala jsem si vypracovat znalecký posudek. Verdikt byl jasný, chyba je na straně výrobce. Prodejce ale odmítá reklamaci řešit, mám se prý obrátit na výrobce.


    Odpověď:

    Reklamace se vždy uplatňuje u prodávajícího, tedy u toho, s kým máte uzavřenou kupní smlouvu (rozumějte u koho jste si zboží zakoupila). Smluvní vztah mezi prodávajícím a výrobcem není v tomto případě pro Vás jako spotřebitele podstatný.
    V daném případě, pokud jste investovala peníze do soudního posudku, lze doporučit, abyste dále ve sporu pokračovala.
    Jsou zde dvě cesty: buď mimosoudní řešení sporu a nebo soudní cestou. V případě že dá soud za pravdu Vám, náklady na soudního znalce Vám uhradí žalovaná strana.
    Prodávajícího informujte o Vašem úmyslu věc dát k soudu a pokuste se s ním dohodnout na mimosoudním uplatnění Vašeho oprávněného nároku.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování