Počet stránek ve webu: 48507

    1 1 1 1 1
    Pomohl Vám tento článek? Pokud ano, klikněte prosíme na 5 hvězdiček. Děkujeme! :)
    Já a kamarádka jsme si koupily stejného kuchyňského robota. Můj robot je jednou tolik hlučnější než ten její. Co mohu dělat? Magda


    Odpověď:

    Prodávající obecně odpovídá kupujícímu za to, že je výrobek bez vady. To znamená, že má vlastnosti ve smlouvě vymíněné nebo obvyklé, že odpovídá předepsané či stanovené jakosti, technickým a hygienickým normám. To znamená, že sem patří, že musí splňovat i určitou míru hluku. Pokud tuto stanovenou míru přesáhne, lze toto považovat za vadu a lze zboží reklamovat.
    Zamítne-li prodávající spotřebiteli reklamaci spotřebitelům, doporučuji, aby se obrátili na soudního znalce nebo na autorizované zkušebny. Tyto jim vyhotoví znalecký posudek, se kterým se pak znovu mohou obrátit na prodávajícího. Znalecký posudek se pohybuje v řádech stokorun a v případě, že bude v jejich prospěch, bude jim tato částka uhrazena včetně všech nákladů na reklamaci.
    Nenašli jste odpověď na Váš dotaz? Zeptejte se našich právníků za drobný poplatek 99 Kč. Odpověď obdržíte maximálně do 5 pracovních dnů. Poradit se s naším advokátem.

    Komentáře vytvořeny pomocí CComment

    Společný majetek manželů
    Rozvod manželství
    Vše o dědění a vydědění
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Výživné, alimenty - nejčastější dotazy

    Vymáhání dluhů, směnky

    Strašák jménem exekuce
    Osobní bankrot (konkurz), oddlužení (insolvence) - informace
    Trvalé bydliště
    Omezení, zbavení svéprávnosti
    Proč se nevyplatí ignorovat dopisy

    Na co nezapomenout při stěhování