Mám e-shop, kde prodávám digitální licence her - distribuované pomocí aktivačního klíče. Pokud zákazníkovi prodám digitální licenci, aktivační klíče doručuji e-mailem. Zákazník aktivační klíč úspěšně uplatní (tj. licenci aktivuje a již ji vlastní), ale vyskytne se problém, který souvisí se slabým hardwarovým vybavením jeho PC anebo se např. jedná o technickou chybu výrobce, pro jejíž řešení je třeba jej kontaktovat.
Stačí, když v případě technické chyby na straně výrobce odkážeme zákazníka na technickou podporu tohoto výrobce, anebo jsme povinni např. digitální produkt vzít do reklamace (přestože byl úspěšně uplatněn - aktivační klíč byl přijat a aktivován). A v případě chyby související se slabým hardwarovým vybavením PC našeho zákazníka - je to jeho problém, že si nezjistil, zda má dostatečně výkonný PC, anebo to musíme také řešit? Děkuji za brzkou odpověď, Bohdan
Komentáře vytvořeny pomocí CComment