V září 2017 jsem zakoupil základní desku počítače, tedy tzv. mother board. Po dvou měsících přestala fungovat - samovolně přijímala napájení ze zdroje, větráky se točily ale PC nešel vypnout ani zapnout. Opatrně a s příslušenstvím jsem ji tedy zabalil a reklamoval. Při přijetí mj. v protokolu uvedli "motherboard pohledově nepoškozená".
Poslední den lhůty byla reklamace zamítnuta, že deska je mechanicky poškozena. Ukázali mi pak, že některé čipy měly nepatrné méně než milimetrové prasklinky a ďolíčky - spálené obvody. Dle vyjádření technika bylo do desky vpuštěno nekvalitním zdrojem příliš napětí, který desku spálil. Jeden známý co má se servisy a tištěnými obvody zkušenosti mi řekl, že některé servisy v případě nestihnutí vyřízení reklamací vědí, kam na desku přesně vpustit kolik napětí, aby ji znehodnotili a svedli to jednoduše na zákazníka. I když jsem desku před tím nefotil a měsíc neviděl, některá poškození si nevybavuji a tudíž k nim muselo dojít přímo v servisu. Známý řekl, že obyčejný zdroj by totiž desku tak zdecimovat neuměl. Dá se v tomto případě nějak bránit? Znalecký posudek neusvědčí, kdo desku poškodil. Děkuji Petr
Komentáře vytvořeny pomocí CComment